Program tutoringu akademickiego

Zapraszam studentki i studentów Wydziału Architektury i Wzornictwa (2 i 3 roku studiów licencjackich oraz 1 roku studiów magisterskich) do udziału w programie tutoringu akademickiego. Tutoring to metoda edukacji dostosowana do indywidualnych potrzeb studenta.  Obejmuje cykl spotkań opartych na partnerskiej relacji tutor – uczeń, w trakcie których tutee (studentka, student) w pełni rozwija swój potencjał. Proces tutoringu obejmuje osiem cotygodniowych spotkań podzielonych na cztery konkretne etapy: budowania relacji tutorskiej, zdefiniowania celu współpracy, realizacji celu oraz ewaluacji procesu. 

Podczas spotkań student ma szansę lepiej poznać siebie, poszerzyć sposób myślenia o świecie, ludziach i o sobie samym oraz nabierze odwagi do działania.

Prowadząca spotkania: 

dr Anna Wachowicz, certyfikowana tutorka akademicka (Collegium Wratislaviense)

Kim jestem? 

Jako dydaktyczka i projektantka…

Poszukuję najlepszej recepty na design. Wierzę, że projektant może wpływać na otaczający go świat i kształtować zachowania ludzi. Bliskie mi są projekty o charakterze społecznym. Specjalizuję się w projektowaniu mebli, opakowań i produktu.

Inne moje aktywności:

  • moderatorka Design Thinking
  • organizatorka warsztatów dla młodzieży, studentów i dorosłych
  • pomysłodawczyni i koordynatorka akcji “wzornictwo.zaprasza”

A poza tym…

Zbieraczka informacji, wiedzy i doświadczeń z obszaru rozwoju osobistego, psychologii, neurodydaktyki i metodyki projektowania. Wielbicielka gorzkiej czekolady, długich spacerów po lesie oraz power jogi wykonywanej w domowym zaciszu.

Co mam dla Ciebie do zaoferowania:

  • pomogę Ci lepiej poznać siebie
  • pomogę Ci odnaleźć własną ścieżkę rozwoju
  • wesprę Cię w wyznaczaniu i osiąganiu ambitnych celów
  • liczę z Twojej strony na szczerość, otwartość i zapał do pracy
  • zależy mi na Twoim sukcesie

Moje podejście do tutoringu:

Tutoring to dla mnie spotkanie dwóch osób, które dzięki zaangażowaniu razem przechodzą proces rozwoju: duchowego, mentalnego i naukowego w atmosferze otwartości i szacunku. W pracy tutorskiej stosuję psychologię pozytywną, opieram się na różnorodnych narzędziach, które dostosowuje do potrzeb i preferencji studenta. Ważny jest dla mnie sam proces. Wynik traktuję jako skutek a nie przyczynę podejmowanych działań. 

Zapisy: napisz krótki list motywacyjny – dlaczego chcesz uczestniczyć w programie, jakie masz zainteresowania oraz czego oczekujesz od tutoringu ze mną i wyślij na: anna.wachowicz@asp.gda.pl

Termin nadsyłania zgłoszeń: 3 marca 2022

Ilość miejsc: 2